amanda tipsar

| tips

* musik !
när som helst, oavsett vad jag gör så brukar jag lyssna på musik. jag kan till exempel inte sitta och blogga utan musik, samtidigt som man sitter och sjunger med. när jag lyssnar på musik under lektionen eller något annat så sjunger jag nästan alltid med. antingen i huvudet eller så mimar jag bara ! (A) det är så skönt att bara kunna flyta med i musiken och slippa höra alla andra. att kunna koppla av när man hör vissa låtar och vissa andra bara känna lusten av att gå på fest. det finns så många låtar som betyder mycket för mig, som påminner om mina vänner. låtar som andra skickat till mig, för att de påminner om mig eller något annat. musik är de bästa som finns !

Sean Kingston - Replay

Denbo ft klockren - stänger mitt rimblock



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: