amanda dissar

| hiss/diss

* pälsmössorna ..
som de flesta verkar vilja ha i vinter. jag tycker själv att de är jätte fula. ett djur på huvudet (?) jag förstår inte grejen med mössan. de kanske är varma, men det är nog det enda pluset. enligt mig ! :)

bild lånad från google

* när saker som man förväntat sig inte blir som man trodde.
när jag förväntat mig en sak och sett fram emot det hur länge som helst och sen blir det inte som bestämt. det är så irreterande, jag blir lika besviken varje gång.

* vänner som sviker
jag hatar det
Anonym

det står hissar ?

Filippa

älskling.. om du nu dissar det har du gjort lite fel.. du har som rubrik "amanda dissar" men sen en bild där det står amanda hissar?

haha älskling love u!

Anonym

säljer lite kläder i min blogg, kolla gärna in :)

Anonym

sv: haha tack du :)

moa♥

jag vet inte, måste plugga till alla prov vi ska ha i veckan och så ;/ självdå? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: