tävling !

| Vardag
medans jag duschar så tänkte jag ha en lite tävling som avslutas klockan 10 ikväll.
den/dom som vinner får såklart en länkning efter :)

du ska försöka få fram så många ord som möjligt från ordet KOMENTERA.
bokstäverna måste vara brevid varandra i det nya ordet.
Vinnaren får en länkning, pussar amanda <3
Anonym

Har ingen blogg, men ändå :)



orm, men, te



Anonym

och kom !

linn pettersson

kom

en

te

om

ta

tom

komentera

rom

rea

tom

koma



kan massa fler men pallar inte mer :P <33

Linda.

kom

en

men

te

orm

enter

om

mark

er

;)

Tova

kom, mot, kam, tema, tom, ram, tam, man, tar, kram, om, rom, ten (du sa aldrig att det skule vara svenska ord!) , reta, meta, ta, mat, orm, raket... nu pallar jag inte mer :P ! haha varsegod nu kommenterade jag :P

issa

En

kom

om

te

orm

te

men

ko

rea

tom

komentera....

<3

ehllun.blogg.se.öd

kom,men,te,era och orm

ehllun.blogg.se.öd

kom,men,te,era och orm

linnea

KOMENTRERA

kom,om,men,tre,en,entre, era, ko,

men om man får slänga om bokstäverna finns ju orden:

trea, rea, kant,

linnea

men alla andra har ju slängt om orden och jag kan fler i så fall, men du sa ju att man inte fick så jag skrev bara tre sånna...



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: