svar på tal

| Svar på tal
Anonym: ASSÅ varför vill du att folk ska läsa din blogg på blogglovon? Dom läsarna syns ju inte på din statestik!

svar: för att de ska se att jag uppdaterat och skrivit ett nytt inlägg. hela inlägget visas ju inte där, bara lite för att de ska se vad det handlar om. ser de att jag skrivit om något intressant så klickar de ju in på min blogg så de syns ju på ett sätt eller hur ? :)
sandra

nej den har jag inte tagit, nej har inte sett den , allt bra?

kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: