matilda gästbloggar

| Vardag
Sha! Ja nu är det Amandas lillasyster som bloggar :)
Nice aså.. Amanda bloggar ju på min blogg
för att jag inte orkar med den.. Så nu ska jag hjälpa mandu lite med hennes blogg
Jag försöker komma på 5 pinsamma grejer om henne,
men det finns ju för många så hur ska jag göra!?!?! =0
Haha nej jag driver, jag kommer inte på några alls
Så jag vet inte vad jag ska skriva nu..
jag har ingen fantasi alltså jag blir gaaaalen!

haha nu kom jag på 6 saker endå :P

1Amanda hon blir sur som ett argt bi när
hon får mens PMS ville påpeka det
hon får det faktiskt mer än en gång i veckan! vilket är värre än
mig, så amanda du kan ju stänga din bigga glapp käft 
och inte säga något om mig :P

2Ja Amanda hon är egentligen Platina blond, det visste ni inte va?

3Hon kollar på Nyheterna varje dag också! hennes favorit program.

4Hon älskar att visa sig naken inför mig! :$ hon har gjort det några gånger nu..

5Hennes största idol är Nanne grönvall, kolla själv igenom hennes mobil wtf :O
typ 20 låtar av henne..

6Favoriträtten är pizza som innehåller= ko tuttar, gele hallon, bacon, brokoli & mögel ost  

En fråga bara, hur mycket av det där tror ni var sant? :D





(allt, ja svär)
nu ska jag inte störa mer.
läs & kommentera min blogg! så är ni soeta http://ttildas.blogg.se
/Amandas älskade Matilda



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: