hissar & dissar

| hiss/diss

* de som kan följa sin egna väg
det finns många som bara köper kläder och skor för att andra har likadant. men hur många finns det som vågar prova något nytt och ha annorlunda kläder på sig ? som vågar sticka ut utan att bry sig om vad alla andra säger och tycker ? bland mina vänner så är det inte speciellt många i allafall.

bilder lånade från olika hemsidor

* musik !
det bästa som finns :)

* mobiler som suger
de slutar fungera efter bara en dag om man råkat tappa de i marken, det blir glapp och knapparna blir tröga. kameran fottar inte bra alls och volymen är sämst, usch för sånna mobiler ! :)

* snåla
man bjuder och bjuder men när man vill ha något tillbaks så fungerar det inte alls ..

Tova

I love musik ;P ! <3

matilda

älskar Jeansen

och jag älskar dig med amanda :)

Filippa

jag dissar också snåla :)

hissar också musik :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: