det visste ni inte

| Bekännelser
* jag är hel svensk !
* jag hatar att förlora (a)
* jag älskar att blogga och skriva av mig !
* jag har tröttnat på skolan helt och har ingen energi kvar för skolan.
förut försökte jag i allafall göra mitt bästa, men något har fått mig att tappa suger "/
* jag måste få bra på prov, annars känner jag mig misslyckad.
* jag älskar att lägga mig i när folk bråkar :)
* jag brinner för musik, men det visste ni kanske ?
* mina vänner och familj är det bästa jag har !
* jag ska snart få glasögon..

gamal bild ..
petra

haha okej

daniella

okey , det kan jag väl göra <33

CLIP

min dag har varit helt okej! hur har din varit?=)

issa

Shit vilken fin bild (:

<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: