by amanda

| Vardag

hej sötnosar. förlåt för den dåliga uppdateringen dom senaste dagarna men jag har varit upptagen. jag har varit ute nästan hela tiden, och när jag väl är hemma eller har tillgång till dator så är jag med kompisar så då sitter vi helt enkelt inte framför datorn. men jag ska försöka att bättra mig. idag så sover jag ensam hemma. jag ligger redan i sängen med mattes dator i knät och ska kolla lite bloggar och se klart avsnittet från andra avenyn som jag glömde att se när de visades på datorn. idag i allafall så kom inte jag och ida hemifrån fören vid 3, vi var jätte trötta innan, hade bara legat och kollat på film. men när vi väl gick hemifrån i allafall så åkte vi till farsta och fikade. gick runt och tittade lite och sen drog vi hem till ida. fixade lite grejer och åkte sen till bagis och mötte linn. där gjorde vi en hemlis och sen gick vi hem till mig. chillade galat och gjorde hemligheter ni aldrig får veta ;) mohahhaha, feel the pain ! sen träffade vi leo och muffetuffe och gick hem till leo. gjorde inte så mycket, sen gick jag hem. imorgon ska jag träffa min älskade matilda ! men nu ska jag dra, pussar amanda <3

bild på mig och angelica, + flera i bakrunden från skolavslutningen (a)
förlåt men jag har inga bilder att bjuda på just nu :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: