by amanda

| Vardag
hellu :) jag och linn har legat och kollat på film hela morgonen. när vi vaknade gick vi direkt upp och kollade klart på ena filmen vi började på igår och satte sen på en ny. nu står hon i allafall i dushen och jag ska snart också duscha. sen ska vi ut och träffa ida sötnos ! igår träffade jag och linn först tim och marko, sen drog de så vi träffade micke och hans kompis emil. vi gick runt lite och träffade även kezaya som var med oss. efter en stund drog killarna hem så vi träffade linnea olivia och saga. de drog också så jag och linn åkte till centrum där leo och några av hans kompisar var. vi stog med de och gjorde ingenting. my och svante kom även förbi och sa hej ! :) sen blev det kallt och vi drog hem. kollade på film, åt godis och drack läsk sen somnade vi :) men nu är linn färdig duschad, pussar amanda !

länge sen :) <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: