by amanda

| Vardag
En bild på någon du inte kan leva utan

En bild på någon du känt hela livet

En bild på någon med vackert hår

En bild på personen som känner dig bättre än någon av dina andra vänner

En bild på någon som du alltid har roligt med

En bild på någon du saknar

En bild på den vackraste du känner
 
En bild på någon som alltid kan få dig att skratta

En bild på din roligaste kompis

En bild på personen med det finaste leendet

En bild på någon som du var jätte tight med förut

En bild på personen som får dig att le även dina värsta dagar

En bild på någon som du kan berätta allt för

En bild på någon som alltid hjälper dig när det behövs

En bild på en som är som en bror för mig
sandra

samma här, kollar på elfsborg och aik

krma

my elfstrand

älska rdig



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: