by amanda

| Vardag
jag kom på att jag glömde att berätta vad jag har gjort idag så jag gör det nu i allafall. när jag slutade så skulle jag möta ida direkt men hon skulle göra en snabb grej så jag gick hem till amanda j så länge. vi satt mest framför datorn och drev med några hihi :) när ida var färdig med det hon skulle göra så mötte jag henne och emma i centrum. emma skulle snabbt säga hej till någon och vi skulle vänta vid dinsko. men när vi kom dit så var hon inte där och kom aldrig heller så vi sket i henne. vi hittade ett par skit snygga skor som vi snart ska köpa, men dom får ni se då ! :) vi fortsatte runt och tittade lite tills vi åkte till kärrtorps centrum. satt där en liten stund och försökte komma på vad vi skulle göra, men när vi till slut inte gjorde det så åkte jag hem till mig och hon till henne. när jag kom hem åt jag snabbt middag och bytte om sen drog jag och mötte annie och lippa i centrum. vi åkte direkt till mickes träning i hammarbyhöjden. en liten stund senare kom även matte och muffetuffe. men de drog lika snabbt som de kom. olivia denise saga och ella kom också, vi chillade, snackade, musik och massor annat. vi var där skit länge så fan vad jag frös ! de slutade i allafall med att de flesta drog hem. men nu måste jag skynda mig till tv:n. pussar amanda <3

och om du ser det här lena så är bilden faktiskt tagen efter skoltid så du kan faktiskt inte be mig att ta bort den !

denise & annie sötnosar :)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: