by amanda

| Vardag
jag har precis kommit hem från en skön höstpromenad med familjen, det var mysigt trots att jag var så trött. undra varför .. jag är ju trött hela tiden "/ menmen, jag skrev ju i ett tidigare inlägg att jag skulle till farsta med therese och självklart åkte vi dit. gick runt och tittade lite, köpte lite presenter och träffade på några kompisar. vid lunchdags kom även pappa och kalle så åt vi på donken. tittade lite till och sen åkte vi hem. när vi kom hem gjorde vi nästan ingenting tills vi gick på promenad. pappa gick till affären nyss så när han kommer hem igen så ska vi förmodligen baka :) jag ska försöka att plugga lite också, men först så ska jag ladda in bilder som ni får nu :) pussar amanda <3






Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: