by amanda

| Vardag
jag har precis kommit hem och är hur jävla trött som helst. pappa säger att det börjar en rolig film nu så jag ska ge den ett försök och sen kommer jag tillbaks. men först så ska jag såklart berätta om dagen. jag vart hämtad av mamma och jouni vid 1 tror jag, så åkte vi till farsta. köpte lite presenter + småshoppade lite. fikade och chillade runt. vid 3 åkte vi hem till mormor för att hjälpa henne med lite i hennes lägenhet. och runt 5 åkte vi till mina kusiner. när vi kom dit så spelade jag och min kusin emma wii tills det blev middag. vi åt en god gryta med potatis typ, efter det gick vi ut en lite stund och sen drog vi hem igen för det var kallt och punka på cykeln. vi satt lite framför datorn och sen vart det efterrätt. när vi fikat så kollade vi på tv och sen åkte vi hem. men nu är det fiilm dags, pussar amanda <3
Cecilia

Vilken mobil har du? :O

Ser ut som vi hade likadan!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: