by amanda

| Vardag
jag kom hem för inte så länge sen, det har varit skit tråkigt väder idag så jag orkade inte stanna ute längre. jag och ida åkte till tacobar och åt sen åkte vi till kärrtorp. köpte lite godis och senare träffade vi pavel robin och thrife. vi stog vid tunnelbanan och de dansade lite medans vi filmade. tyvärr så har ida min kamera så jag kan inte lägga in bilder från idag. men eftersom hon har en likadan kamera så kanske hon kan lägga in bilderna på datorn. i såfall så får ni de senare idag. jag har ingen mobil heller så jag kan inte lägga in bilder på den. men nu måste jag dra, pussar amanda <3
M A T H I L D A

sv: vadå? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: