by amanda

| Vardag
förlåt för att jag inte bloggade innan jag drog hemifrån men jag hann faktiskt inte. jag drog och mötte elin vid päronparken efter hennes träning och efter det drog vi hem till mig igen. elin åt middag och bytte om sen drog vi och träffade emil och micke. en liten stund senare träffade vi också leo matte och muffetuffe. vi stog i päronparken, lyssnade på musik och chillade. sen drog vi till centrum och träffade filippa. inte så mycket hände förutom att micke emil och elin drog så vi andra åkte till bagis med sihad och några. där stog vi och väntade på en hemlighet :) menmen, någon timme senare gick vi i allafall hem till matte. eller jag leo och matte gick dit. filippa och muffe gick för att möta annie och sen skulle de komma till matte. så jag satt och väntade på de men de fick inte komma så jag var plötsligt ensam med dom :o vi kollade på tv, tills det hände värsta grejen. jag vet inte om jag får säga vad som hände för killarna men om jag får det så berättar jag om det imorgon. så pågrund av det som hände kunde jag inte gå hem i allafall, 30 minuter senare var det lugnt och killarna följde mig hem. från att jag kom hem har jag bara kollat på tv men nu ska jag nog snart gå och lägga mig. aja, pussar amanda <3

skolavslutningen i 6:an. jag älskar er


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: