by amanda

| Vardag

hej sötnosar. jag sitter hemma och väntar på att elins träning ska ta slut, jag tror att den slutar runt halv 7. idag i allafall så drog jag och elin och åt lite på någon grill efter skolan. när vi var klara drog vi hem till mig och fixade lite med hennes blogg. när det började närma sig träning så skjussade jag henne med cykel till ip sen åkte jag hem igen. inte mycket har hänt idag hititls men vi ska som sagt träffas efter. jag tror att vi ska sova men pappa vill inte att vi ska sova hos oss för att han vill ha familjekväll (?) jag vägrar ! :) och elins pappa vill att elin sover hemma för de flyttar nästa helg så de måste packa. men elin ska försöka få sova hos mig i allafall och jag detsamma. om vi ska vara senare så hade vi tänkt att träffa micke, muffe och några. de sa i allafall det :) men jag kommer snart, pussar amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: