by amanda

| Vardag
för varje dag som går så blir jag bara mer och mer osäker på dig. förut när jag varje dag såg dig så vart jag lycklig, full med hopp och kärlek. nu är det helt förändrat. jag tänker bara på hur jobbig du varit de andra dagarna när jag träffat dig och om det kommer förbli så. jag vill verkligen inte tänka tanken men jag känner mig nästan tvungen. det känns tillgjort att vara med dig och verkligen inte lika roligt längre. du har förändrats, vad är det med dig ? jag tror du vet att jag menar dig om du tänker efter, jag vet inte. men vänskapen är inte lika stark längre, klarar vi att bygga upp den igen ? för just nu har jag bara lust att bryta den helt och aldrig mer ta tillbaks den igen..
sandra

sllt är bara bra , sj då?

kram

sandra

tack vad har du hittat på idag då?

kram

sandra

Du kan läsa om min dag i det senaste inlägget :)

sov gott

kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: