by amanda

| Vardag
för er som undrar varför jag inte svarar på era sms så är det för att mitt sim kort har gått sönder. när jag ska sätta på mobilen så står det " sätt i ditt simkort " när jag testar på en kompis mobil så står det samma sak. men jag ska i allafall få ett nytt simkort på tisdag (tror jag) fast med samma nummer. så tro inte att jag dissar er, för det gör jag absolut inte. jag nås på kompisars mobiler, msn, facebook & hemtelen :) pussar


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: