by amanda

| Vardag
nu är jag hemma hos pappa igen eftersom det egentligen är hans vecka. och så ska ni veta att det som matilda skrev i inlägget under är såklart inte sant. hon är alldeles för bra på att ljuga :) menmen, det har varit en jätte mysig kväll med släkten. först åt vi tacos och lite senare så fikade vi och så .. jag vart i allafall hemskjussad till pappa för en liten stund sen. jag har jätte ont i magen så jag ska försöka vila lite, och så ska jag packa upp lite kläder och så. men vi hörs senare, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: