by amanda

| Vardag

hejhej :) idag fyller min mamma år, grattis ! så vi ska snart gratta henne, jag har lite brottom faktiskt.  imorse så gick jag upp och sjöng för henne och så åt vi frukost på sängen. efter det gick jag till skolan och ja .. när skolan var slut så skulle jag träffa ida men hon hade inte slutat så jag följde med annie micke svante matte och venne till skanstull. vad vi gjorde där får ni aldrig veta :) jag och annie gick i allafall runt och letade efter de i minst en timme så vi tappade bort oss. tillslut kom vi till eriksdals skolan där vi kom in från fel håll så vi fick klättra emellan något stängsel (a) på skolgården så hittade vi allafall en mobil/ipod så vi gick runt och letade efter expiditionen och tillslut ringde vi polisen.. men vi orkade inte åka till marietorg tror jag det heter. så vi letade lite till och hittade det. sen drog jag hem, men nu ska vi snart äta. pussar amanda <3

Jennifer Ljungquist

länkbytet är ute nu komentera när du lagt ut ett om mig :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: