by amanda

| Vardag
nu ska jag börja göra mig i ordning för att sova så jag kommer upp imorgon i tid till tandläkaren. jag ska vara där 08.20 så jag är jävligt nervös. men jag hoppas att det kommer att gå bra, och att det går fort eftersom jag vill få det överstökat. jag har jätte lätt för att hålla på att svimma så kommer säkert få be om att få vila och så flera gånger. menmen, jag blir väl fin i munnen av att slippa alla mina dubbeltänder ? aja, godnatt sötnos<3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: