by amanda

| Vardag
nu sitter jag och kollar bloggar, jag kom hem för en liten stund sen i allafall. nu sitter jag med mina linser och ser sjukt bra. det blir helt annorlunda, allt blir mycket klarare och finare. jag fattar inte varför jag inte gick dit tidigare .. nu ska jag i allafall få testa på att ha linser i en vecka och sen ska jag komma tillbaks och kolla lite till + välja ett par glasögon. det tog ganska lång tid där, först kollade jag styrkan och så. sen så fick jag öva mig att sätta i och ta ut linser. vilket faktiskt var ganska krångligt, till slut blev ögat irreterat och det sved så tårarna kom (a) menmen, efter det åkte jag och pappa till någon grill och käkade med hans kompisar. sen hade de brottom iväg så jag tog tunnelbanan hem. träffade natou och hennes kompis tilda i centrum, gick runt lite och sen kom ida så vi var med henne också. sen drog jag hem. men nu ska jag försöka ta ut linserna för att öva mig lite. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: