by amanda

| Vardag
jag har precis kommit hem, ensam den här gången :o men jag ska faktiskt öva lite till provet och vid halv 5 så ska jag och pappa åka och kolla min syn. vilket innebär att jag kommer få glasögon och linser, menmen. ni kommer att få bild på det senare. jag ska kolla runt lite och sen börja plugga, jag har verkligen inte lust. sånt som man tycker är ointressant fastnar helt enkelt inte i hjärnan. menmen, nu ska jag dra. bilder från helgen kommer snart. pussar amanda <3
Hanna.

Ja, visst (:

Hoppas den blir bättre, du då ?! .



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: