by amanda

| Vardag
godmorgon :) Ida&jag vaknade inte för så länge sen, gick upp och åt frukost sen drog hon. hon hade brottom hem men jag tror att vi ska träffas senare. jag ska i allafall snart duscha, öva prov och sen se repris av idol som jag missade i fredags eftersom jag sov hos matte. om jag träffar Ida så hittar vi nog på något lite halv kul. jag känner på mig redan nu att det kommer bli en seg dag. jag är hur trött som helst eftersom jag knappt sovit i fredags och vaknade ganska tidigt idag.. menmen, jag får stå ut och somna tidigt idag :) men jag kommer om en stund igen, pussar amanda <3

en trött och nyvaken amanda (a)
erika

sv: japp! bara klicka så kommer min "sida" upp, så är det bara och klicka på rösta :)

Hanna.

Mm (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: