by amanda

| Vardag
hej sötnosar ! jag och ida sitter hemma hos mig och dricker fanta + äter vindruvor :) vi har precis kommit hem från en kall utekväll. jag och ida träffades runt 12 idag och åkte direkt in till stan för att leta efter kläder till club. vi chillade runt hur länge som helst, och sen så åkte vi till kärrtorp för att sola. hur skönt som helst ! sen drog vi hem till mig och tittade på film, american pie och åt middag. sen fixade vi oss lite och drog ut. vi träffade philip pavel robin filippa elin och matthew. vi gick runt och gjorde ingenting tills vi träffade svante erik philip joel marko och johan. men de drog så vi åkte tunnelbana lite och sen tillbaks till centrum igen där vi träffade annie och matilda. en stund senare även micke leo och jerry. men folk kom och gick emellan också :) men nu är vi i allafall hemma efter att ha följt med leo till någon pizzeria. aja, bilder kommer imorgon. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: