by amanda

| Vardag
hej sweeties. jag sitter och skriver av alla mina 270 kontakter från mobilen, på papper. snacka om många, jag höll på igår också men hann inte komma längre än till c (a) menmen, idag efter skolan så skulle jag på läxhjälp men var på dåligt humör så orkade inte. istället åkte jag och filippa hem till henne för att hämta pengar och sen drog vi till globen och åt på donken. gick runt och tittade lite och tillslut kom pavel och robin. de skulle köpa kläder så vi var med och gav lite smakråd ;) när klockan blivit mycket och vi varit där i flera timmar så drog vi hem. jag gick till pappa fast jag skulle till mamma för att kolla om mitt simkort kommit men de hade de såklart inte "/ jag får hoppas på imorgon istället. men nu ska jag öva till so provet som är imorgon, pussar amanda <3






issa

fina bilder :)

Skit fin blogg :o <3

pusss

ingberg

priserna finns ju förklarat på bloggen och reglerna med!!! ingbergbloggen ha det gott



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: