by amanda

| Vardag
hallo :) jag har precis ätit middag vilket innebär att jag kom hem för inte så länge sen. har snackat med pappa angående en del grejer men det tas inte upp än, en hemlighet till så länge :) idag har jag varit med massor av kompisar. men vi tar dagen från början. först var det skola bla bla, efter den så gick jag micke leo matilda och annie hem till mig. vi gjorde inte så speciellt mycket, eller jo men .. feel the pain ! vi kollade lite på film men mitt i filmen så ringde pappa och bad mig komma till globen så jag åkte dit. jag träffade pavel robin och ida påvägen. ida gick hem för att äta så robin och pavel följde med mig till globen. medans jag var med min pappa och kollade på glasögon och bokade tid så väntade de på mig. när pappa dragit så träffade jag de igen, ida också :) vi gick runt och tittade efter kläder som robin och pavel ska ha på club glamour (stavning?) de tog ganska lång tid, vi chillade runt där. när vi skulle åka därifrån så drog ida så pavel gick också. jag och robin tog sällskap hem, sen kom svante också så gick med honom :) men nu ska jag kolla på inlåst på datorn eftersom jag missat de på tv. pussar amanda, <3
 
Anonym

ska du få glasögon ?

fannyamandaa :)

inte mkt, skolan ...haft en dålig da! själv? kram

sandr

jag har bakat och målat, du då?

kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: