by amanda

| Vardag
nu sitter jag och filippa tvilling framför varsin dator och bloggar + äter ben&jerry glass. ganska god, det finns mycket godare ! menmen, vi har precis kommit hem efter en kall utekväll. efter skolan stog jag och filippa i centrum ett tag och väntade på min mamma, när hon kommit lämnade vi våra väskor och sen åkte jag och filippa in till slussen och åt på donken. efter det mötte vi philip melker och joel. joel följde med mig och lippa hem till mig och kollade på filmen hundtricket. när den var slut gick vi hem, utan joel och åt middag hos min mamma. mums som fan ! sen drog vi till kärrtorp och träffade micke. en stund senare matte matthew och emil. vi var i hopp-parken och chillade. efter ett tag kom även venne tage och annie också. vad vi gjorde får ni aldrig veta, feel the pain :) men nu ska jag gå, pussar amanda <3





Filippa

älskar dig tvilling <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: