by amanda

| Vardag

hej sötnosar. jag har precis ätit middag, kött & potatis. mums ;) jag kom hem för en timme sen kanske. eller jag kom hem men jag och pappa åkte direkt till mamma för att hämta lite böcker och kläder. när vi kom tillbaks igen så var det middag. jag ska snart öva lite på prov eftersom pappa ska ha datorn och sen kommer jag tillbaka igen. jag och ida var i allafall på bio idag och såg the ugly truth. den var jätte bra, verkligen värd att se ! : )
innan filmen så stog vi bara i centrum med matthew och emil men de drog efter ett tag. efter filmen så åkte i allafall ida hem så jag gjorde också det. men nu ska jag dra, pussar amanda ♥
 

fick lite nya saker av ida idag, de 2 första bilder är tagna från hennes blogg :)

Filippa

fina :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: