by amanda

| Vardag
nu är det bestämt, jag & ida drar på bio. vi ska se på the ugly truth klockan 16.10 på sergel, ses där ? kisses
Hanna

tack va gullig du är :)

fannyamandaa

vilken fin blogg:)

hur mår du idag? kram!

fannyamandaa :)

tack :) jag mår bra!

några mer planer idag än bio? :) kram

fannyamandaa :)

okej :) jag ska spela fotboll och kolla på handboll, tror jag det blir! kram

sandra

oki du måste berätta sen vad u tyckte om filmen

kram

Tova

den har jag sett ;) med fransk text dåra, men du ska veta, den är skitbra ;) fast det vet du säkert vid det här läget :P!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: