by amanda

| Vardag
jag och ida har precis lockat löshåret. men jag ska snart locka om eftersom det ser jätte konstigt ut på mig. jag börjar bli lite nervös nu i allafall, om vi inte skulle komma in ? menmen, nu ska vi fixa oss färdigt och sen äta middag. pussar amanda
issa

Hoppas ni har kul ! :)

frågestund i min blogg http://finaisa.blogg.se

fråga vad du vill & jag svarar

puss

Carro

svar:godmorgon sötaste :)

Carro

svar:godmorgon sötaste :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: