by amanda

| Vardag
imorgon avslutas tävlingen hos mathilda.
jag vill jätte gärna vinna, så rösta rösta rösta på mig !
har du redan röstat så rösta från en annan dator, eller be dina vänner.
jag skulle verkligen bli jätte glad om jag fick vinna.
http://mathiildaslife.blogg.se/2009/october/5-finalisterna.html
där har ni länken. tryck på den och rösta på mig nummer 3.
glöm inte att man röstar i spalten ovanför där man komenterar
och inte i komentars rutorna !
Linnea bara♥

hehe okej :) samma här! ska vi följa varandra i bloglovin:)?

ABSSOLUTAARNELA

jag ska blogga och kolla på tv :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: