by amanda

| Vardag

hemma igen ! dagen har varit sådär faktiskt, ganska seg. mysigt med bio idag men jag har bråkat med alldeles för många i släkten .. pappa, syster, therese, farfar och carin. jobbigt värre ! menmen, så blir det när man inte får som man vill och alla hela tiden kommer med spydiga komentarer. filmen var i allafall jätte bra, de andra tyckte att det var mindre action i den här filmen än i de andra men jag tycker den var helt okej ! innan bion så var jag i allafall med Ida. vi var och solade i kärrtorp sen träffade vi pavel basse och halat. vi gick till sös och sen åkte vi till gullmars. Ida drog så jag stannade kvar med killarna där, även thrife kom. de väntade med mig tills syster och farfar skulle komma. och när de hade kommit åkte vi till donken åt lunch/middag och sen bio ! men nu ska jag tjata lite till på pappa, han är så sjukt envis. pussar amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: