by amanda

| Vardag
tjo gangstas ! jag och ida vaknade ganska tidigt av att det kom hantverkare i rummet brevid så vi kunde inte sova. istället gick vi ner till idas pappas rum och sov där. när vi legat och halvsovit en liten stund gick vi upp, åt frukost och sen party ! fan vad Ida sjöng :) men nu ska vi göra oss i ordning och kanske åka och sola ?
jag ska i allafall på bio vid 17 med syster farfar och carin, hans fru. och se på harry potter. men nu ska vi dra, pussar amanda <3

jag älskar dig !
ABSSOLUTAARNELA

jag ska shoppa idag :D

CLIP

harry potter är ju jättebra=)

Bella

Det var jätte roligt :) ett minne för livet :D

klaudia

sv: förresten hur gammal e du? & vart bor du :)?

ABSSOLUTAARNELA

allt bra idag ? :)

NOESCAPE

söt bild! ^^

Btw: var gärna med i veckans blogg hos Mig!

Desto mer du kommenterar desto större chans blir du en av dom slumpade! (; Så ta chansen.



Puss & Kram!

Hanna

kul med bio :)

CLIP

ja det var den verkligen!=)

julia

svar. nu har jag röstat :)



fin blogg!



kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: