by amanda

| Vardag
godmorgon godmorgon ! hoppas ni sovit gott .. det har jag gjort, fast jag blev väckt ganska tidigt (enligt mig) av Ida eftersom vi ska träffas idag. så jag låg kvar en stund och sen gick jag upp. jag vill inte att hon ska behöva vänta allt för länge. jag har redan ätit frukost så nu ska jag bara göra i ordning resten. sen får vi se vad vi ska hitta på idag. jag kommer tillbaks senare när jag är färdig fixad. pussar amanda <3
Bella

Det kanske jag kan hjälpa till med. Händer idag då? :D

NOESCAPE

sv: hha, alltså frågestunden är slut för lönge sen (;

Fia

SV ;

Jag mår jättebra faktids :)

Klaudia

Sv: jodå, allting funkar, själv då :)?

idaaaa

Hahah, amanda ? vad var det där för bild? vilken dag var det där? :o



ska bara duscha, CALL ME ! puss



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: