by amanda

| Vardag
nu är jag hemma igen! skönt att inte komma hem så sent, det är ju så kallt ute. fast inte så farligt idag faktiskt, menmen. idag så träffade jag matilda i allafall. hon skulle tydligen inte gå på hennes träning. hon pavel basse och thrife kom till mig för att jag inte orkade komma ut egentligen. så de kom och hämtade mig. vi drog ut, gjorde typ ingenting. åkte till donken och köpte glass sen till kärrtorp för att träffa leo och muffe typ. stog bara och pratade sen drog vi. jag och matilda åkte hem till henne och åt middag medans killarna väntade utanför. när vi var klara drog vi tillbaks till kärrtorp men det var tråkigt så vi drog till skanstull. hände lite hemligheter, som jag inte tänker skriva här eftersom vissa läser min blogg som egentligen inte borde göra det :) efter det drog vi tillbaks till kärrtorp igen men alla drog hem. menmen, nu ska jag fixa folk som röstar på mig blogg. pussar amanda <3
Lisa

hihi ingen fara !



va görs ??

M A T H I L D A ♥

SVAR Det är fint med mig=)

Jennie

Tack :) nej tyvärr hör jag inte det, tar alldeles för mkt tid.

M A T H I L D A ♥

SVAR Ja :)

Klaudia

sv; lugnt =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: