by amanda

| Vardag
kom hem för en liten stund sen men har gjort läxor och kollat lite bloggar innan. snart börjar idol så jag har lite brottom.. innan ska jag helst ha hunnit titta bloggar, blogga och fixa nytt minnes kort. men jag kommer aldrig att hinna :) menmen, just nu så håller jag i allafall på med att byta minnes kort. ska ladda ner alla mina bilder + låtar till datorn, byta minnes kort och sen lägga över de igen. idag har jag i allafall varit med släktingar. jag var i skolan till 10 och sen åkte jag mamma syster och mormor till rimbo som ligger utanför norrtälje. när vi kom dit åkte vi till min mormors syster och hennes man där vi åt en god lunch. efter det gick vi mot marknaden, gick runt där i flera timmar fast det var så sjukt kallt. sen gick vi hem och åt middag, efterrätt och sen hem igen. stannade på hemvägen i tyresö centrum och kollade lite med mamma. men nu måste jag gå, pussar amanda<3

köpte nya benvärmare..


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: