amanda tipsar

| tips

gör dig av med dina falska vänner :)
om du märker att din vän börjar gå bakom ryggen på dig, berättar dina hemligheter och dissar dig så ska du helt enkelt säga ifrån. berätta för henne vad du tycker och hur det känns, ge henne en varning och berätta för henne att du kommer säga upp vänskapen om hon inte slutar och börjar bete sig som en riktig vän. bryr hon sig inte så är hon ingen att ha, det finns fler där ute ! vänta inte för du tjänar inget på att behålla de falska :)

bild lånad från google



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: