suck ..

| Vardag

jag blir så otroligt trött på dig. du skyller alltid ifrån dig, allt är mitt fel som vanligt. det är jobbigt och kränkande. det är alltid jag som ska få skiten, det är jag som ska stå ut med allt. vet du hur det känns ? nej såklart inte eftersom det alltid är jag, jag jag jag ! hur du ständigt klagar på mig i allt jag gör, hur dålig jag är på allt och hur ful jag är. jag duger aldrig till hur mycket jag än försöker. jag är trött på dig, jag orkar inte mera. du är så jävla otrevlig och otacksam. jag förstår inte hur folk står ut, usch ! leave me alone !

F R I D A M [freedom]

Hoppas det löser sig då :/



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: