hissar & dissar

| hiss/diss


* julafton !
julklappar, släkt, julmust, lussebullar, jultomten.. och allt det där. så sjukt mysigt, jag älskar julen. att få träffa släkningar, dricka god julmust, baka lussebullar och få en massa paket ! jag älskar det

bild lånad från google

* målade naglar
så otroligt snyggt ! det ser lite gladare och roligare ut med färgade naglar än vanliga tråkiga.

bild lånad från google



* vinter/hösten
visst är det mysigt och så ibland men så sjukt kallt. speciellt för mig och alla andra som är kallblodiga. jag kan knappt gå utanför dörren utan att jag fryser ihjäl. sommaren är bäst :)
 
bild lånad från google

* photoshoppare
jag dissar helt enkelt alla dom som förminskar sina lår till exempel, tar bort saker och ja .. försöker göra så att de ser smalare ut än vad dom egentligen är ? kissen är faktiskt ganska bra på det ..

bild lånad från falsksanning

Anonym

hon måste nog öva på att inte få det att SE photoshopat ut..



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: