förlåt förlåt förlåt

| Vardag
rubriken beskriver allt, förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har varit med kompisar hela helgen. igår så var jag med annie lippa tage venne och wille för det mesta. vi var ute, lite överallt. centrum, hopp-parken, solariumet, tunnelbanan och ja överallt var vi. massor mera kom och gick men inga som vi var med länge. vi gick runt också, satt på gårdar, chillade och umgicks. till slut drog vi hem till mig, gjorde ingenting. sen gick killarna så jag filippa och annie som skulle sova hos mig satte på film och sen somnade när den var slut. på morgonen satte vi på ännu en till film, tage och venne kom också. men venne drog hem och vi andra drog ut. jag mötte elin och vi stog i centrum med många fler. mycket mer hände inte idag, "krig" på ip och så..
men ikväll sover jag i allafall över med annie lippa micke och matte. det började chill och mysigt men tyvärr inte längre. micke ber mig gå och hänga mig, och de andra bryr sig inte. skitpådom. men nu ska jag chilla runt och titta lite på datorn.. eller be mamma komma och hämta mig ? det är en mardröm här just nu ! :)
jag bloggar senare eller imorgon, jag ska på bio med mamma och innan det kolla runt i stan. aja, pussar amanda


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: