by amanda

| Vardag

hej bloggen ! förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har varit upptagen. efter skolan drog jag annie lippa pavel venne thrife viktor adam filip filip oskar och ja typ vi, kanske någon mer. jag har dåligt minne ibland ;) vi drog i allafall till sös och chillade, sen drog de flesta till centrum. vid 6 drog jag och annie hem till mig, sjöng singstar och sen åt vi middag. efter det drog vi ut igen och träffade några i centrum. stog och snacka och sen drog alla utom jag & leo. så vi tog sällskap till dalen och så gick vi båda hem. jag drog hem till mamma för att packa och när jag gjort det kollade jag på andra avenyn och sen kom pappa och hämtade mig. så nu har jag precis kommit hem och ska snart ta bort gamalt nagel lack sen så ska jag gå och lägga mig. jag bloggar imorgon, hinner inte nu förlåt ! godnatt sötnosar <3

mobbad bild jag vet, men den ända jag hade (a)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: