by amanda

| Vardag
jag är lite besviken från igår faktiskt. jag hade förväntat mig att stå i kö högst 10-20 minuter eftersom jag faktiskt hade vip. men nej då, vi stog i kö i 2 timmar. det skulle också vara ett dansgolv bara för vip men så var det inte, och det ända pluset med vip var att vi fick gratis dricka. det kostade 20 kr st för varje sak man ville hänga upp?! menmen, nog med klageriet. det var faktiskt kul när man kommit in. men det var otroligt trångt och varmt. vi dansade, chillade runt, träffade kompisar och gjorde det man brukar göra där. vid 2 blev vi hämtade, kom hem och kollade lite på film sen gick vi och la oss. dagen igår bestog alltså av att bara vara hemma och fixa oss. ni får bilder senare för jag är inne på pappas dator så kan inte logga in här. pussar amanda <3
CLIP

oj, två timmar för vip, det var länge!

CLIP

¨h, vad irriterande! men gratis dricka fick ni ju iallafall, heh=)

ABSSOLUTAARNELA

shysst! ;D

Hanna

okej men är det något du undrar över så är det ju bara att fråga på så kan jag svara direkt i en kommentar! :D kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: