by amanda

| Vardag
jag kom hem för 41 minuter sen om man ska vara exakt. jag har gjort läxor och ätit middag samtidigt som jag kollade lite på tv. jag har i allafall varit ute med denise och några. det började med att jag och denise möttes vid kärrtorps centrum och gick hem till wille där han pavel adam och tage var. denise höll i en sköldpadda och sen gick vi igen. vi var påväg till ip men jag och denise ville inte följa med så vi gick därifrån. wille kom efter så han följde med till parken vid mig där denise hade tappat sitt busskort och bankkort på 1000 på 2 dagar innan, och det låg kvar ! haha, otroligt :) sen gick vi hem till mig, gjorde ingenting och sen ut igen med även pavel tage och basse. vi drog till centrum för att träffa elin och hennes syster emelie. killarna drog och vi gick till solariumet, lite senare kom killarna igen så vi stannade kvar där tills elin och emelie skulle gå igen. vi resten gick till denise för att lämna henne och sen satt vi utanför henne och väntade tills hon kom ut igen, vi drog till solariumet och resten gick segt. jag orkar inte blogga mera om det, inga bilder har jag heller. det suger, jag ska dra. jag bloggar senare, är inte på så bra humör. hejdå ! :)

copyright på mina bilder. allt som kopieras anmäls, om du inte har frågat mig !


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: