by amanda

| Vardag
nu har jag duschat klart, tagit bort gamalt nagellack och målat om både på fingararna och tårna. jag tror inte att jag ska träffa annie idag eftersom hon säger att hon är sjuk, jag har dessutom ingen ork att göra mig i ordning för att gå ut. jag somnade halv 4 igår tror jag eftersom jag kollade om twilight 2 gånger + en gång imorse, så jävla bra film. helt sjukt alltså, jag har tillomed önskat mig böckerna i julklapp. menmen, nu ska jag dra. vi hörs om en stund igen, måste bara komma på något jag kan skriva om. aja, puss !
Bella

Åhh tack :) är den bättre än den förra? :) Jag har fått hjälp med allting. Kan verkligen inte sånt dära om designer..

Frida

ÄLSKAR..Har du sett 2an??<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: