by amanda

| Vardag
hej alla sötnosar, är hemma hos filippa nu och letar efter någon film vi kan se. förlåt för den dåliga uppdateringen men det blir tyvärr så vissa helger, imorgon blir det nog bättre igen. igår så hade jag ff så jag annie lippa leo matte och muffe var hemma hos mig. lyssnade på musik och hade skit kul. även linn och elin kom in en liten stund, många andra ville också men tyvärr blev jag tvugen att säga nej eftersom jag inte fick, pappasflicka ljuger inte (a) thaha ! så vi var mest hemma hos mig, gick ut lite grann och så. innan det så lagade jag annie och lippa egen tacos till middag och sen gick vi och la oss 3 kanske ? vi gick i allafall upp halv 1 så vi satt och åt frukost 13.45 ;) sen gjorde vi oss klara och annie drog. jag och filippa drog hem till henne och efter det så mötte vi min syster, hennes pojkvän och hans kompis så drog vi och bowlade i gullmars och jag vann ! efter det drog jag och filippa hem till basse och träffade han och kevin. vi chillade där, mest snackade och kollade lite på tv. sen drog vi ut. jag och filippa gick hem till henne och åt middag sen ut och träffa kevin och basse igen. kevin drog hem och vi drog till skolan och träffade wille tage och pavel. efter en stund drog vi hem till wille, blev bjudna på te och gjorde lite annat sen drog vi hem. men nu ska filippa blogga och sen se på film. kisses, bilder imorgon ! <3

hahah, klassresan ! älskar er <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: