by amanda

| Vardag
hej sötnosar. nu är jag hemma igen, utan kompisar. annie kom hit och vi sjöng singstar en stund, lite senare runt 5 kom även tage och wille så vi fortsatte att sjunga singstar och chilla. efter ett tag kom också filippa men hon och annie gick efter bara en liten stund eftersom de tydligen hade brottom hem. jag tage och wille chillade kvar hemma hos mig, spelade playstation och sen drog vi ut till en park nära mig. vi satt där och snackade sen drog jag pågrund av att det var så otroligt kallt. men nu ska jag snart äta, vi hörs senare med bilder. det blir inga nu eftersom jag sitter framför pappas nya dator. menmen, kisses !


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: