by amanda

| Vardag
nu har jag precis kommit hem. jag har varit på teater med hela 7:an och sett askungen. det var en del man inte förstog men den var helt okej. innan teater var jag matilda och elin hemma hos mig. spelade playstation, svampbob f*n ! skit kul .. och så gjorde vi egen middag. efter det lyssnade jag och elin på musik högt medans vi gjorde oss i ordning för teatern. jaja, det finns inte så mycket mer att berätta om idag. jag ska kolla efter någon bio jag och några vänner ska se på söndag. vi hörs senare, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: