by amanda

| Vardag
om ni läsare bara visste hur tråkigt jag har just nu. det finns ingenting roligt att göra, men jag försöker att göra det bästa av situationen. jag ska lyssna på musik och chatta med lite vänner på msn, kolla in min facebook och så. aja, vi hörs väl senare. kisses
svante

du kunde ju ha ringt mig men nej, det ville du ju inte såklart

Cecilia

Tack stumpan! :)

Anonym

Tänkte bara berätta att jag har en ny tävling i min blogg!

Du kan vinna ett roligt Ölspel!



http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/2009/november/tavling-nya-olspelet.html



PST!

Glöm inte min andra tävling



http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/2009/november/min-forsta-tavling.html



Jag ber om ursäkt om du inte vill ha sån här reklam i din blogg, då är det bara att ta bort kommentaren.

MVH Carolina



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: