by amanda

| Vardag
förlåt för ingen uppdatering igår men jag var upptagen. efter skolan drog jag och hanna hem till henne för att laga pannkakor men mjölken var slut så vi drog till centrum och köpte sen hem till henne igen. efter pannkakorna satt vi lite framför datorn. och sen vid 6 så skulle hanna iväg så hon började göra sig i ordning. jag drog och träffade Ida leo muffe och joel i fattig parken men jag och ida drog när vi kom. först hem till henne för att hämta grejer och sen hem till mig för att lämna och äta middag. vi fixade oss sen drog vi ut igen. vi träffade en massor i centrum men vi fortsatte till fyren där leo muffe matte erik var, efter ett tag kom också joel och annie. vi satt typ bara där och snackade, sen drog vi runt ! chillade och ja, ingenting hände. vid 10 drog jag och ida hem. när vi kommit hem åt vi godis och kollade på mean girls sen vid halv 1 kanske gick vi och la oss. men nu har vi båda duschat och ska snart fixa oss. efter det drar vi till stan och vid 4 ska vi se på new moon. kisses ;)
ida c

<3 u to

ahlbomlindh.blogg.se

FRÅGESTUND I BLOGGEN ! FRÅGA PÅ :) <3

ahlbomlindh.blogg.se

FRÅGESTUND I BLOGGEN ! FRÅGA PÅ :) <3

disente

Sv. Yesyes! Vad händer idag? =)

ida ce

Sv; det vet du! :))

tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: hehe okej! ;D najs!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: